.

czwartek, 24 kwietnia 2014

Rosti z szynką i jajkiem.


Rosti with ham and egg.



Składniki.
1/2 kg ziemniaków
1cebulka
50g szynki
4 jajka
szczypiorek
pieprz czerwony
sól, pieprz do smaku

Wykonanie.
Ziemniaki obrać, zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
Cebulę posiekać i dodać do ziemniaków.
Dodać sól i pieprz do smaku.
Na rozgrzany olej nałożyć ziemniaki, formując okrągłe placki.
Smażyć po 3-4 min z każdej strony. Czas zależy od grubości placka.
Następnie przesmażyć plastry szynki i usmażyć jajka na maśle klarowanym.
Na każdym placku położyć szynkę i jajko.
Posypać czerwonym pieprzem i szczypiorkiem.
Podawać z zieloną sałatą.


9 komentarzy:

  1. placuszki w ful wypas wersji:) aż zgłodniałam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziemniaki, szynka, jaja a jak fajnie podane. No ale jak kucharz gotuję to inaczej nie może być :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie:) idę coś skubnąć bo zgłodniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie wygląda ! Już chyba wiem co dziś zjem na kolację :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedswiąteczny tydzień spędziłam w Anglii zajadając potwornej jakości jajka na bekonie i hash browns, sądziłam, że już nigdy nie spojrzę przychylnie na jajko, ale Twoje jest tak idealne, że patrzę i jem oczami. Rosti domowe - dobra rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  6. To idealne danie dla mojej połowy. Jak zasłuży, to mu zrobię. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak Ci podpada,to Go głodzisz?! Oj kobieto,nie stresuj męża ,to będzie lepszy.Ja tak mam.

      Usuń