.

czwartek, 2 stycznia 2014

Karkówka z i na kapuście.


Roladki z kapustą kiszoną.

Składniki:
36 dag karkówka b/kości
30 dag kapusta kiszona
2 cebule
1 jabłko
sól, pieprz
majeranek
2 listki laurowe
3 ziela angielskie
1 szklanka bulionu z drobiu
masło i olej do smażenia
2 łyżki mąki

Wykonanie:

Cebulę i jabłko pokroić w kostkę, przesmażyć na maśle z dodatkiem oleju. Dodać kapustę, liść laurowy, ziele angielskie. Podlać bulionem, chwilę poddusić.
Karkówkę  pokroić na dwa plastry, rozbić doprawić solą i pieprzem i na każdy plaster położyć po dwie łyżki kapusty. Zwinąć w roladkę, obtoczyć w mące i przesmażyć na patelni.
Kapustę z patelni przełożyć do naczynia w którym będziemy piec w piekarniku. Na kapuście ułożyć obsmażone roladki  i piec 40 minut w temp. 180 oC.
Na wierzchu, dookoła można położyć małe ziemniaki posypane przyprawami i skropione oliwą.

11 komentarzy:

  1. Wspaniały przepis koniecznie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam noworocznie :)
    Doskonałe połączenie smaków: karkóweczka i kapusta. Pychota :) Niedawno zrobiłam podobne ze schabem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda karkóweczka. Jestem miłośniczką kapuchy kiszonej. Fajnie to podałeś :-) Pomyślności w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione smaki:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jak to smakowicie wyglada!:) Normalnie az slinotoku dostalam zwlaszcza ze uwielbiam kapuste!:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. we love trying out new recipes, so we'll have to give this a crack soon, it looks absolutely delicious!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobię w ten weekend, szukałam podobnej inspiracji, dzięki Kris :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie dzisiaj stałam w mięsnym (z kapuchą kiszoną w koszyku) i zastanawiałam się, czy nie wziąć karkówki. I wzięłam żeberka ;-)
    W Nowym Roku życzę samych kulinarnych (i nie tylko) rozkoszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki pyszny początek roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobry obiad! lubię takie dania z kapustką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj. To zdecydowanie coś do mojej kuchni. Miałam dzisiaj też roladki z karkówki ale z nadzieniem z białej kiełbasy. Twoje zapisuję, bo muszą być pyszne, coś jak gołąbki w kapuście na kapuście kiszonej. Tak mniej więcej, jak jeden na nartach jeździł.
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń